Onsdag hela veckan..

Nyss hemkommen från jobbet och hällt i mig ett glas oboy så nu är jag ganska så nöjd.. en stund i alla fall.
Det har inte varit en bra mat-vecka än så länge. Eller ja, god har den varit men int eså ekonomisk.. Igår kom Pamira och drog med mig till Thai (jag följde så klart med mycket motvilligt), och idag så kom Stefan och tyckte att vi skulle äta på Pizza House.. Jag kunde ju naturligtvis inte säga nej till det heller. Matlådan som jag skulle ha ätit igår kändes ju inte smarrigare idag heller. 
Lite senare ska jag hälsa på syrran och den nya knodden. Resten också naturligtvis men det säger ju sig självt liksom..
Jag hade tänkt ta en promenad dit men fan vet om jag har nån lust med det. Det småduggar och är allmänt kallt. Känns inte så inspirerande. Nyttigt vore det i och för sig men är man lat så är man..

Nu ska jag gå och pyssla lite.. eller kanske gräva fram nåt roligt recept..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0