Solo point...

Hemma själv idag.. Sambon är iväg och festar med Flash och prinsen & c/o. 
Dagen har inte blivit som jag hade tänkt mig, men när blir det igentligen så? Jag lånade mosters hund idag och tog en prommenad. Det va trevligt, men det blev lite kortare än va jag trott för jag fick ont i öronen.. Jäkla skit..
Sen handla lite och hem igen.. Just nu njuter jag av lite tända ljus och jag har precis tittat färdigt på en film. Anna och Kungen. Jag har sett den säkert fem gånger nu men jag grinar lika mycket varje gång. Mjukis.. Nu ska jag bara fixa iordning lite för imorrn och sen e det dags att sova.. Hela sängen för mig själv.. ingen att sparka på :P
God natt allihopa.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Mammas hund? :O Han är min ;)

2008-09-29 @ 18:48:44
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0