Tvättdag och lite bakis...

Ja, som titeln lyder så är det tvättdag idag.. Eller va, jag är faktiskt färdig nu.. Igår kom jag på den briljanta idén att gå ut och ta några öl, vilket var mycket trevligt. Men jag kom hem klockan 2 och skulle upp kl 7 för att tvätta.. Underbart. Jag va inte alls pigg. Men roligt hade jag igår i alla fall. Lite tunt med folk va det, men jag lyckades ändå träffa gamla vänner och en del nya :) Jag saknar den gamla goda tiden.. Nu blir inte jag dålig dagen efter men jag blir sjukt trött.. Det är väl en sorts bakis antar jag.. Trots detta så släpande jag mig som sagt upp till tvätten i morse och sen vid elva-snåret så gick jag och syrran på promenad med hennes små knott. Det va väldigt trevligt och jag hoppas vi gör om det snart igen.

Nu väntar lite matlagning. Pannbiff och potatis får det bli. Inte så sexigt kanske men jäkligt gott om jag får säga det själv. Och det får jag. Sen ska jag lägga mig i soffan och inte gå upp förrän det är dags att gå och sova.

Jo förresten. Är det nån som vet vad det har tagit åt småfåglarna i stan? Jag höll på att köra över en sädesärla som satt mitt i gatan och vägrade flytta på sig. Ytterligare en satt på gräsmattan helt lugnt när jag gick precis förbi.
Fågeln på bilden satt nere i stan och syrran möljde nästan över den med vagnen. Jag petade till och med på den utan att den reagerade... wierd...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där pippin ser helt besatt ut...läskigt

2008-09-15 @ 18:08:48
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0