Kalas och brinnande båtar.

Ja, här sitter jag en tisdagmorgon och filosoferar över min frukost.. Inte om min frukost alltså för den är inte så intressant.. Jag är nöjd med det fina vädret, nog för att det är lite mulet men våren är ju här =)

I onsdags fyllde jag år, så nu är jag hela 29. Mycket spännande, jag känner mig mycket äldre. Om inte annat så gjorde jag det på torsdag då alla som va här på tårta sa det till mig =P Hur som helst va det jätte trevligt.
Påsken avlöpte utan hinder och jag och Johan åt vår påskmat ute på balkongen i värmen, supermysigt.
Vi hann även med att röja lite granris och elda upp en gammal träbåt i söndags (inte på våran balkong), det va kul. Brann som fan. Självklart grillade vi korv också. Det är ju därför man röjer sly och grejer - för att få grilla korv.
Vad har vi gjort mer då.. Jo naturligtvis va vi och gratulerade min syster igår som fyllde 24.
Det här är min sista vecka på Anovo innan jag ska börja plugga. Nu pirrar det rejält kan jag säga.
Jag undrar om Estela på jobbet kommer titta förebrående på mig hela veckan, hon gillar inte att jag ska sluta =P

Nej, dags att göra sig iordning och pallra sig iväg till jobbet då..
To infinity and beyond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0