Om jag bara hade mer pengar..

Då skulle jag inreda mitt hem mycket mer. Jag skulle kunna köpa grejer till balkongen så att den inte ser så karg och öde ut. Fast jag har faktiskt köpt ett bord och två stolar på Ikea som står där ute, dom kostade bara 200:- så det va helt överkomligt. Men jag vill ha lullull! Jag vill ha mysfaktor. Jag har gjort en skiss på hur jag vill ha det och satt upp den på min anslagstavla så att jag i alla fall kan drömma om det..
Sen skulle jag vilja ha en ny kökslampa, men lampor är skitdyrt, man kan tro att skiten är gjort av guld. Jag brukar hålla ögonen öppna på loppisar men jag hittar inget som säger klick!
Tapetsera om skulle jag vilja göra också. Jag vill ha en ljummare färg i sovrummet. Nu är det blått och jag är rätt så trött på blått... Sen är lite mer möstrad tapet i köket kanske? *suck* Jag får börja spela på lotto.
Pengarna ska ju gå till massa annat just nu så det är bara att bita ihop. Dessutom så gnäller jag bara. Jag har det jättebra, och ska fixa med båten som jag sen ska ligga och sola på i sommar. I själva verket gnäller jag nog mest för att jag inte är påhittig nog att veta HUR man inreder.. Skit bakom spakarna helt enkelt. Hehe...
Nu känns det genast bättre när jag rett ut detta. =)

Nu ska jag ta tjuren vid hornen och damsuga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0