Förkortade genomslagsprov och omställningshandtag!!

Jag blir snart knäpp på alla termer och förklaringar och "hur gör du om..?"!!!! Jag har suttit och pluggat sen tio i förmiddags och klockan är nu... kvart över sex... Jag har faktiskt haft matpauser.. Känner jag mig nåt klokare av allt det här då? Nej!! Jo kanske lite.. Jag känner mig så vansinnigt frustrerad och den person jag helst av allt skulle vilja prata med just nu.. nej.. det går inte...
Jag längtar till skolan.. Jag behöver vägledning. Jag är ett förlorat får. Det är tur att vi faktiskt släpps ut på bangården ibland så jag får en chans att fatta vad vi läser om. Jag behöver verkligen få se och klämma på riktigt på grejerna för att det ska registrera ordentligt.. Inget vidare läshuvud här inte =P

Hmm.. fick ett infall att lyssna på Håkan Hellström. Undrar var det kom ifrån. Grabben kan verkligen inte sjunga men jag kan inte låta bli att tycka att det finns en viss njutning i att lyssna på honom ändå. Han är så glad. Jag blir glad. Han är... tokig liksom.. om ni förstår vad jag menar?? Fri.

Dagens ord: metafor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0