5 4 3 2 1....

Då va det dags då. Det nya året är bara tre timmar bort, jag hoppas ni får ett bra år och att ni förverkligar er själva efter era egna önskningar.
Många jag har pratat med har haft så mycket att göra inför ikväll. Det ska göras massa mat och inhandlas raketer och gud vet allt... Här är det lugnet själv. Sitter och kollar på JVM och ritar lite, det är väl ungefär vad en annan orkar med idag. Hade en tur till Mjölby igår. Började klockan tre på eftermiddagen och skulle ha varit hemma i stan igen kvart i midnatt. Så blev det dock inte riktigt. Fick en massa krångel med slag i hjul vilket gjorde att jag inte kom hem förrän halv fem på morgonen.. Då blir man lite seg =/
Jag har inte riktigt kommit på nåt bra nyårslöfte än, men jag jobbar på det. Jaghar ju som sagt några timmar kvar att fundera =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0