tut tut

Jaha, då va man igång med praktiken då. Gissa om man blir lite trött i skallen efter att ha suttit och kört en "hel" dag, i alla fall för mig som allt är nytt för. Det har varit väldigt kul och lite spännande måste jag säga.. Idag är jag ledig så då tänker jag göra allt jag måste hinna med innan jul.. är tanken i alla fall.

Snön har kommit till Kristinehamn förövrigt, jättefint. Undrar om det får ligga kvar..
Fast jag är inte helt lycklig över snön nu när jag ska köra tåg, för satan va det krånglar till grejer. Så jäkla mycket mer man måste tänka på hela tiden.. Jaja.. Man kan inte få allt, har jag lärt mig..


Kommentarer
Postat av: Micsan

Trodde jag såg dig i karlstad igår var helt säker men det var en tjej som var väldigt lik dig. Tur att jag inte började ropa efter henne...haha

2009-12-16 @ 12:15:37
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0