Hallå?

Hej på er därute. Vad gör ni nuförtiden? Det känns som jag varit isolerad i flera veckor..
Nästan tre veckor kvar på första delen av praktiken, tiden går fort när det händer saker.. Kom precis ihåg att vi ska ha prov när vi kommer tillbaka till skolan.. Måste komma ihåg att plugga lite mellan varven också.. Men jag ser fram emot att träffa klassen igen, det är tomt utan dom tokarna =)

Snart är det nytt år också, är ni beredda på det? Känner ni er nöjda och att ni gjort det ni borde innan året är slut och det är dags att börja på en ny kula? Det gör inte jag.. Året gick vansinnigt fort och det finns en hel del jag skulle villja ha anorlunda.. men mycket som har varit bra också... Det är väl som vanligt då? Alltid är det nåt.
Jag brukar inte köra med nyårslöften men i år(?) så ska jag försöka komma på nåt bra och se hur det går. Kan va kul med en utmaning till sig själv. Och det ska finnas en belöning i slutänden, annars är det ju ingen vits =)

Nu ska jag fortsätta med mitt uppdrag, syrran har sagt åt mig att rita av hennes döttrar. Det är inte precis jättelätt... Men jag törs inte ge upp för då kommer hon och skäller på mig =P

Tjo


Gjorde ett försök att rita av lillbrorsan, vad tycker ni? (Det ser lite anorlunda ut live, kameran tog bort en del skuggningar...)


Kommentarer
Postat av: Carina

Jösses va duktig du är då! Gott Nytt År på dig!!

2009-12-30 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0