jul, jul, strålande jul...

Idag har de varit shopping på hög nivå ska ni veta... eller nja.. det har faktiskt varit riktigt lugnt och gött. Jag och syrran har spenderat fem timmar i Karlstad för att handla de sista julklapparna. Vi lyckades riktigt bra måste jag säga. Jag fick till och med tag i ett par riktigt snygga vinterstövlar till mig själv, på rea dessutom. Jag är mycket nöjd.
 

OBS!! TÅGVARNING


För övrigt så måste jag berätta att vi åkte med Tågabs tåg hem från Karlstad, för er som inte är insatta (vilket är de flesta av er antar jag), så är det en nyhet. Tågab (Kristinehamnsföretag) började köra persontrafik den 13 december i år. Jag var ganska muppig när jag skuttade runt i 1-klass vagnen och tog kort. Jättefint va det i alla fall =) Jag lägger upp några bilder men det är vansinnigt dålig kvalitet på dom, tagit med en mobil....

1-klass kupé


1-klass


2-klass


syrran som står ut med mitt fotograferande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0