kallt som f*n

Det är überkallt ute. Det märkte jag först och främst i morse när jag skulle traska bort till "tornet" på studiebesök hos driftledningen. Ca tre kilometer i säkert 10 minus = *burr*. Som tur va hade jag gott sällskap av Olof och Sofie och vi hade sån enorm tur att Fränis kom åkande i sin bil och plockade upp oss. Det va rätt så intressant studiebesök, nu känns inte tanken på att ringa tkl så stor och skrämmande längre. Det va ju massor av trevliga människor där. Lyckades till och med träffa på en gammal Kristinehamnare!
Egentligen skulle jag ha varit ledig på eftermiddagen men jag smet upp till lektionen en stund i alla fall för att få reda på vad jag fick för poäng på provet och där behövde jag inte bli besviken, 87 av 92 är inte så illa pinkat va? Supernöjd.. Fick även en skiva med massa frågor att öva på så den ska jag kolla att den funkar nu. Sen blir det väl till att försöka fixa lite mat...

tjo

Kommentarer
Postat av: sanna

Vad duktig du är!!!

2009-12-02 @ 22:02:38
Postat av: Johan

Du är bäst älskling.

2009-12-02 @ 22:15:30
Postat av: carina

Fan va duktig du är då :)

2009-12-03 @ 18:49:37
Postat av: Micsan

Det var ju riktigt bra=)

2009-12-03 @ 20:15:33
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: Sofie

87 FEL av 92 poäng?! Ojojoj inte bra ;) Jo du är så duktig du!!! =)



Syns på måndag! Glöm inte tomteluva till partajet!

2009-12-05 @ 00:09:57
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0