Ok, HÄR kommer en uppdatering...


Då va sista skolveckan för året slut. Jag har lätt separationsångest, hur ska jag klara mig utan alla dårar i klassen? Jag skulle ha bett alla att raportera in till mig minst varannan dag så att jag vet att alla lever och inte har spårat ur någonstans. Fast det kanske skulle bli mycket att läsa 22 mail varannan dag... Ok, ni behöver bara maila ett par ggr i veckan =) Sms:a kan ni också göra.... Jaja..
Vi hade julfest i onsdags, det va väldigt trevligt. Lärarna bjöd på risgrynsgröt och glögg. Det betyder att de köpte in allt, Danne fick stå i köket och leka kock och resten av gänget fick duka upp lite mysigt. Kul att det flesta också dök upp. Lektionen dagen efter va ganska slö, lärarn tyckte att det räckte med en lätt genomgång av körordersystemet och sen en film om järnvägen på 20-talet. Ingen av oss som faktiskt orkat upp till lektionen hade nåt att invända mot det =) Sen va det mest bara lite "kom ihåg att.." och "gör inte så här på LIAn..." som han tyckte vi kunde behöva veta och sen va det tack och hej.
Det betyder att jag nu har fem veckor praktik framför mig! Jag är lite nervös för att jag ska få hjärnsläpp och klanta mig men det ska naturligtvis bli jäkligt kul. Jag börjar faktiskt i helgen redan, lite tjuvstart sådär =P Jag har inte fått schema för hela perioden än, men det blir säkert bra hur som helst. Jag hoppas det bli många bra turer på många olika system, och att det händer så mycket konstigt som möjligt. Det är ju så man lär sig, och det vore gött om det kunde hända medans man inte är ensam utan har någon tillhands att fråga.

Just den här dagen är jag dock helt ledig och jag ska se om jag kan hitta några fler julklappar medans det ännu finns tid. Dessutom ska jag lämna tillbaka stövlarna jag köpte förra helgen för jag tycker inte dom känns helt rätt. En jacka har jag dock fått tag i. Jag köpte en sån jag pratade om sist fast en storlek större. Kan va ganska skönt att få plats med en tröja extra under om det skulle bli svinkallt, vilket det alltid brukar bli i januari. Dessutom så lyckades jag köpa den med rabatt så jag sparade 300kr. Nice.
Måste även komma ihåg att gå till biblioteket, jag behöver lite inspiration.....

Ha det gött alles!




Dagens Natalie Dee
nataliedee.com
nataliedee.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0