Sista veckan innan jul..

Ja, i skolbänken alltså... Nästa vecka börjar praktiken. Det ska bli kul att äntligen få börja köra.
Men, än så länge är allt som vanligt. Jag har precis slängt in tvätt i maskinen och ska nog faktiskt också ta o dammsuga lite så slipper jag göra det imorrn förmiddag. Jag gissar att jag hellre ligger och drar mig då nämligen.. Träna ska jag göra då med, ujuj vad jag får slita =P

Helgen för övrigt har varit helt ok. Tyvärr så blev det inget julbak hos syrran som skulle bli av. Hon gick orutinerat nog och blev sjuk! Tänk inte på mig inte! Nejdå, jag skoja bara..
Idag drog jag med mig kusin Sofie ner på stan och tvingade henne att va smakråd när jag skulle köpa skor och jacka.. Efter många om och men så fick jag tag i ett par stövlar men jag är faktiskt inte helt säker på om jag vill behålla dom.. Jag får grunna lite på det under veckan..  Sen va det ännu värre med jackan. Jag kom fram till att jag ville ha en likadan som hon har, och den va naturligtvis slut även hos leverantören. Just my luck.. Imorrn tänker jag ringa till butikerna i Örebro och se om den kanske finns där.
Skam den som ger sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0