Självstudier va det ja...

Den här veckan handlar om trafikledningen. Det innebär att igår va det en nisse här och pratade om hur det hela är upplagt och resten av veckan så går vi dit på besök för att få se det med egna ögon. Eftersom vi inte kan vandra dit hela högen på en gång så måste vi dela upp oss under veckan. Jag ska dit imorrn förmiddag. Det betyder att jag kommer ha vanlig lektion på torsdag men idag är det självstudier. Gissa hur mycket jag har studerat idag? Till att börja med klev jag ur sängen klockan elva och fick i mig lite "frukost". Sen lyckades jag faktiskt ta en promenad eftersom solen lyser (lyste) idag. Det va gött, även om vi höll på att gå vilse och bli instängda på en idrottsplan =) När vi kom tillbaka så lyxade jag till det med lite varm choklad, riktig mumsigt eftersom temperaturen ligger runt nollan idag. Jag vet inte hur jag lyckades dock, för jag måttade upp en mugg med mjölk och värmde upp den, men när jag skulle hälla tillbaka det i muggen så fick det inte plats.. Hur som helst, sista timmarna har spenderats framför tvn, har tittat på WALL*E. Den filmen är ju bara för söt..

Nu närmast ska jag äta lite clementin och läsa en bok en stund. Sen ska jag nog faktiskt traska upp till klassrummet och bläddra lite i skolböckerna. Jag fick förresten reda på att jag fått VG på provet, har inte kollat poängen än men det känns inte som det spelar så himla stor roll, men jag vill ju trots allt veta vad jag svarat fel på.

Nej, nu är det dags för fruktstund..

tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0