Supercalifragilisticexpialidocious

Då va det dagen efter då.. Hoppas alla överlevde all julmat och julklappar och allt vad det heter.
Om det är någon som undrar över rubriken så är det ett riktigt ord.. typ.. man använder det när man inte riktigt har något annat ord som passar.. Tror ni mig inte så se filmen Mary Poppins. Se på film är för övrigt det enda jag har gjort idag. Och ätit lite mellan varven. Tofflat runt i mysbyxor och t-shirt och bara degat, sagt typ 20 meningar på hela dagen tror jag.. det är mycket som rör sig i skallen dessa dagar...
Nu ska jag se lite mer på tv innan jag knyter mig för dagen..

su-per-ca-li-fra-gi-lis-tic-ex-pi-a-li-do-cious

God fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0