Invigning med pompa och ståt..

Eller i alla fall med varmvatten. Igår invigde jag badkaret. Som en del vet så är badkar extremt viktigt för mig. Och kan ni tänka er? Det va bättre än mitt gamla! Det här är liksom lite sluttande i ryggen, jätte bekvämt :)

Idag fick vi ett köksbord och stolar utav moster, det blev kanonbra. Ovant med ett riktigt bord som man faktiskt kan sitta vid. Nu måste jag hitta några snygga dukar också så att det inte ser så naket ut. Och gardiner... Det sitter inte i nåt fönster än så länge. Har inte ens fästen och stänger.. En sak i taget :P Köpte en lampa till vardagsrummet på Hildas House häromdagen. En stor rund och fin. Ska lägga upp en bild på den när jag letat upp kabeln till kameran.  Den är här någonstans...

Nu ska jag sträcka ut mig i soffan en stund. Tempot på uppackningen har avtagit något nu när det mesta är uppe, men jag har faktiskt packat upp en låda idag i alla fall, duktiga jag.

Förresten! Ni som tröttnat på reklambaserade radiokanaler spm bara kör samma tjugo låtar om och om igen, Ratta in nya Karlstadradion, 92,2 --Hur bra som helst, världens blandning av låtar!!   http://www.knradio.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste ses snart!

2009-02-12 @ 12:50:41
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0