Första arbetsdagen..

.. för året är till ända. Fy fan säger jag bara, vad jag inte va beredd på den. Hur seg som helst. Ont i huvudet och lätt illamående av att behöva äta frukost så tidigt igen *urk*. Men det va faktiskt trevligt att träffa lite arbetskompisar igen, jag har ju inte varit värst social under min ledighet. Mest legat hemma i soffan och lirat Guitarr Hero och så.. (men jag börjar bli ganska vass på det nu :P).
Flytten närmar sig med stormsteg, bara några veckor kvar nu. Dags att lägga i överväxlen med att packa etc.. Ändå tycker jag att vi redan packat hur mycket som helst men det syns inte när man tittar runt i lägenheten. Hmm.. märkligt. 
Jag träffade min polare Elin häromdagen, hon är i stan och besöker sina föräldrar.. och några fler också naturligtvis. Det är alltid lika trevligt, vi träffs ju inte så ofta. Den här gången blev det dock lite extra lustigt för genom henne så fick jag träffa en väldigt gammal vän, Annelie, vi har inte träffats sen vi va typ 14-15år. ( i alla fall inte mer än att man hejjat lite i förbifarten på stan och så..) Hur som helst så spenderade vi kvällen hemma hos henne med tacos och vin och lyssnade på musik från den gammla goda tiden och pratade en massa skit. Hur kul som helst :). 
Jag tycker det är synd att jag inte har kontakt med så många från förr längre, men det blir väl lätt så kan jag tänka mig.. 
Hur som helst, idag är en ny dag och jag skapar mina egna regler. 
Fast faktum är att det just nu är en ny kväll och jag ska gå och sova, annars blir det svårt för mig att ta iyu med min nya dag imorgon :P

  Tjipp

Jo just, jag fick julklapp av Elin. En seriebok om Mumin och en annan bok av Tove Jansson. Tack! :)

Kommentarer
Postat av: Micsan

Tack! Ja du läste på nätet och satt i ett par timmar;) Måste fika snart!

2009-01-07 @ 23:49:02
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0