Ny nedräkning?

Jag är oroad.. Killen som hjälpte oss bära grejer igår har spydd sen kl 3 i morse, sambon mår inget vidare och är hemma. Jag är än så länge ok.. Med lite tur(....) så beror det på maten vi åt igår. Käkade på Träslottet och vi har en kompis som blev dålig efter att ha ätit därifrån. Jag har å andra sidan ätit från dom förut utan att bli sjuk.. Men alternativet är att dom fått kräksjukan och det smittar.. Så jag föredrar om dom ätit nåt dåligt.. Jag blir sällan dålig av mat, måste ha en stålmage eller nåt :P

Förövrigt börjar lägenheten tunna ur nu, det är positivt. Slutdatum närmar sig ju med stormsteg..
Upptäckte att luckorna i hallen i nya lägenheten är oreange. Hur kunde jag ha glömt det? Jaja.. jag får väl måla om dom så småningom.. Tills vidare kan man ju leka lite med dom, måla lite trevliga mönster på dom och så..
Låt kreativiteten flöda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0