Garderobinvasion och rakhyvlar

9 days and counting...
Det närmar sig för slutgiltig flytt. Men lite tur så får vi trycka in grejer i lägenheten redan på tisdag och det vore alldeles kanon..  Idag har vi röjt ur hela garaget (minus ett verktygsskåp) och halva förrådet och ställt in i det nya förrådet. Tungt som aset va det, men tur att man har sån jäkla kondis och muskelstyrka annars hade det varit riktigt jobbigt.. (haha)
Märkte dock att ganska mycket av det som finns i källaren inte va packat utan bara intryckt på en hylla, så det får vi inte glömma bort, jag måste alltså förmodligen fixa mer lådor.. great..
Kom på att vi skulle packa ner allt som fanns i en av garderoberna i sovrummet. Inte så stor garderob, men det tog över en timme!! Om ni någonsin behöver hjälp att stuva undan något men inte tror ni har plats - ring mig, jag lovar att jag kan få in hur mycket skit som helst i vilket litet utrymme som helst. Jag slängde en säck(!) med tyg. Sånt som jag samlat på mig av olika anledningar men som jag inte längre tycker är snygga, och då har jag ändå nästan lika mycket kvar.. Och jag hittade en massa dukar och grejer, jättefina. Jag gissar att jag la in dom där när vi flyttade hit för dom va praktiskt taget komprimerade med väggen.

Jag har faktiskt hunnit med att titta lite på film också. Star Wars I va det. Jag tycker det är dyngfränt att George Lucas väntade med att göra de första filmerna tills han faktiskt kunde. Visar på karaktär tycker jag, eller kanske helt enkelt bara "Nej, jag vill inte!!"- femårings fasoner. Hur som helst så funkar det. Jag skrattar lika gott varje gång jag ser Quai Gon Jin prata med Obi-Wan Kenobi via sin "com-radio". Jag läste nämligen på ett forum en gång att det är en Gilette Ladyshave, ni vet en sån där bred rakhyvel man kunde köpa för några år sedan. En sån i alla fall som dom tagit bort själva hyveln på och klistrat på lite andra prylar och sen målat. Och det ser faktiskt ut som en sån! Scenen i sig blir i och för sig inte lika bra när man ser Liam Neeson stå och prata med en rakhyvel men man får sig ett gått skratt :)

Nu närmast ska jag sätta mig i soffan med min (läs: sambons) Nintendo DS och spela lite Brain Age. Så jäkla kul! Det va ett tag sen jag gjorde det sist och det märktes. Man mäter hur gammal man är typ.. eller ja, hur gammal hjärnan är.. typ.. Sist jag gjorde det så låg jag mellan 26 och 29 år. Nu senast igår låg det på 58 år.. tragiskt.. Måste träna upp mig..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har hittat ngt som liknar buzzador,fast ändå inte. Det verkar som att ju fler vänner du HAR, ju merpoäng får du och att man sen kan få saker, det verkar till och med vara helt reko grejjer.

Regga dig via min länk vettja o hjälp mig på traven )eller så hjälper vi varandra av vad jag har fattat.) http://www.gratisgen.se/ref/101878

2009-01-25 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0