All I need...

Snart en vecka sedan jag klottrade ner nåt här ju..
Det bidde ingen Göteborgsresa i helgen.. Tråkigt på ett sätt men det va för att jag fick åka med en lokförare!! Åkte till Krylbo och tillbaka och fyyyy fan va roligt. Tack snälla Peter för turen =) Gissa om man lär sig massor på att se grejerna på riktigt, verkligen se alla signaler och så vidare.. "Ah, en sån tavla, då ska man göra så..."  Super!!
Göteborgsresan är hur som helst bara uppskjuten till nästa helg.. Alltså nu till helgen. Naturligtvis så har dom INTE bytt rulle på biografen utan det är samma ruttna polisfilm.. *suck*  Vi får väl se..
Va förresten och såg Ice Age 3 i lördags. Den va helt ok. Ingen sensation kanske men söt.. Transformers och Harry Potter kvar då...

Nu är det bara två veckor kvar på ledigheten. Undrar vad dom andra i klassen har för sig? Hoppas alla har det bra och latar sig ordentligt =)

Nu ska jag ta och laga lite mer sen ska jag sätta mig och begrunda mitt liv lite och resten av livets stora mysterier..

Ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0