Dagens....

Jag känner mig lite mellow... Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.. Hmm...

Idag hade vi i alla fall första skoldagen. Vi gick ut hårt med att prata ATC. Så hårt faktiskt att vi missade 16:15 tåget hem. Fick vänta till 18:15 men det va inte hela världen när allt kom omkring. Gick iväg och käkade en pizza med trevligt sällskap.. Det va faktiskt till och med ganska avslappnande och man fick tillfälle att prata lite med klasskamrater på riktig ledig tid. Nice. God pizza va det också. Är ni i Hallsberg nån gång och ska äta så leta upp pizzeria Picasso. Jag säger bara färska champinjoner..
På onsdag så ska vi ha fest på skolan igen, det är sista veckan vi kommer gå samtidigt med KY12. *snyft*
(Inte för att vi behöver ha en ursäkt att ha fest, vi har hunnit med tre stycken redan.. en i månaden alltså.. Hmm.. =P)

´Jag tror jag ska ta och göra nåt kreativt, kanske ställa upp stativet och måla lite.. Undrar hur mycket färg jag har hemma?
Nu har jag ett mål för kvällen så- c ya!


toothpastefordinner.com
toothpastefordinner.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0