Föräldraledig?!?

Enligt mitt lönespec så är jag föräldraledig nu. Hmm.. jag märkte nog inte att jag va gravid och tryckte ut en unge.. *wack*
Nejdå.. Ett misstag försäkrade mig damen i telefon när jag ringde och talade om hur fel dom hade. Fast hon tyckte det va bra märkligt för annars brukar det va tvärsom, att folk verkligen är föräldralediga men inte blir registrerade som det.. Mysko..
Fredag idag = självstudier. Jag har ett helt häfte om ATC som ska gås igenom. Hittills har jag legat på soffan och glott på VH1 och käkat lunch med Pamira och hennes loverboy på thai-restaurangen. Gött med mat i magen.. Nu sitter jag och slösurfar iväntan på att klockan ska bli tre så jag får gå och träna. Hade egentligen inte tänkt orka med det idag men så ringde Anne, en kär släkting som är tränings-guru, och hon lät så pigg och glad att jag hörde mig själv svara "Visst, klart vi går och tränar!" Tur är väl det så mycket strunt jag ätit ett tag nu. Jag får väl lägga fram läxan så jag ser den när jag kommer hem.

"I'm free.. You are my saviour.."
  Dead by April. I like it alot. (Ja, Hank, jag vet att du tycker det är skräp men jag är inte lika kultiverad som du =P) Jag undrar var jag har gjort av min ipod.. den kan va bra och ha när jag ska gå så långt till lokalen.. Hmm...
Med lite tur så blir jag klippt imorrn kväll. Jag ser ut som ett fågelbo i huvudet och luggen räcker snart ner till hakan, jag ser ut som... ja ett fågelbo som sagt..

Det är en grej som jag inte fattar, det känns som jag har jordens jäkla träningsvärk i magen och eftersom jag inte tränat på en vecka lär det ju inte va för det. Jag har i och för sig haft väldigt roligt på skolan och vi fick väldigt mycket motion onsdag-torsdag så det kan ju va därför.
Hmm.. hitta träningskläder kan va bra också.. I'll do that...
nataliedee.com
nataliedee.com

Kommentarer
Postat av: Hank-the-tank

Vad har jag gjort?!

2009-07-24 @ 22:41:53
URL: http://bossethecomic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0