Morgonpigg som satan... eller?

Vaken är jag i alla fall. Klar för att gå är jag också och klockan är bara tio i nio. Jag ska inte med tåget förrän om två timmar.. Scary... Sitter och diggar till lite gamla Madonna-låtar och sjunger för grannarna. Dom är säkert jätte imponerade, hehe..
Igår va det kalas till höger och vänster. Syrrans äldsta fyllde tre och en av mina kusiner fyllde tjugo. Att kusinen fyllde tjugo fick mig att känna mig gammal igen, jag har ju bara yngre kusiner så det är lika stor överaskning varje gång jag ser dom och upptäcker att dom inte är så små längre.
Filippa, (syrrans äldsta alltså), va en liten solstråle igår, kanske på grund av alla presenter =) Hon fick ett gosedjur av mig som lyste i olika färger om man tryckte den på tassen. Hon såg lite fundersam ut och bestämde sig för att leka med såpbubblor istället. Ett gosedjur va ju trots allt alldeles för stillsamt när man ska leka =P Syrran sa dock att hon hade det i soffan när hon skulle se på tv senare så jag är ganska nöjd med mitt val. Höjdpunkterna tror jag nog va såpbubblorna och ett lektält hon fick av gammelmorfar och A-C.
Genomgående tema på kalasen va hembakat. Jäklar vad jag åt massa gott. Jäkligt god tårta hos syrran och hos kusinen djävulskt goda mocharutor. *smask*
Önskar jag snott med mig några så kunde jag ju mumsat på dom nu...
Nåja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0