The Host

Jag har precis läst ut en bok som heter The Host av Stephanie Meyer. Över 620sidor. Jag gjorde det på två dagar ungefär. bra tyckte jag att boken va, jag ville inte lägga den ifrån mig. Det lustiga är att jag kan inte sätta fingret på varför den va så bra. Jag fällde en del tårar till och med i slutet nånstans.. Nu känner jag mig ungefär som jag brukar efter en sån bok, ganska tom..
Sitter här och lyssnar på musik som vanligt nu. Tog nån form av topplista på Spotify. Ganska intetsägande faktiskt. Utom vissa låtar förståss. Jag har en liten förkärlek för Taylor Swift idag tror jag, lite lost love-stuk på det hela..  Hmm..
 Va till Karlstad idag och lyckades inhandla lite tröjor, rea är alltid roligt. Ännu roligare när man har presentkort =P
Dessvärre betyder det att jag kommer behöva sitta med läxorna imorrn eftersom jag inte orkade bry mig om dom idag. Det får bli en hurtig förmiddag imorrn, ska iväg och träna klockan nio redan. Vem behöver sovmorgon??

Who needs what??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0