En midsommar utan regn.. who knew?

Det blev en hel midsommar utan regn. När klockan va tio över tolv och tekniskt sett mindsommardagen så började regnet, men det ränkas inte eftersom det som sagt blivit nästa dag. Det gäller att se bägaren som halvfull =)
Tack Becca och Marcus för en trevlig kväll!!

Den här dagen är ofantligt lång. Jag tycker jag har varit vaken i minst ett dygn och klockan är bara 18:00. Hmm..
Sitter och lyssnar på Apoptygma Berzerk. Lite lustigt, jag hittar en massa musik nu på Spotify som jag lyssnade på förr om åren, underbart. En tjej i klassen sa att när man lyssnar på gammal musik eller ser gamla filmer som man gillade förr så är man på väg in i en kris, typ 30-års kris antar jag att hon menar för min del. Jag vet inte om jag kan hålla med om det dock. Jag längtar ju inte tillbaka till den tiden och önska att jag va yngre. Det är ju typ som att träffa på en gammal vän man inte sett på länge. Jaja..

Nu börjar min semster förresten, fyra veckor med bara slappande.. Blir tomt utan skolan.. men jag ska nog överleva...

Magen har börjat kurra lite, undrar vad man ska stoppa i sig idag.. Lite thaimat kanske?? Det va inte igår direkt.. Ja, så får det nog bli....
Hoppas det är öppet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0