ICA Bonuscheck

Wohoo!! En bonuscheck på 25:-!! Vilken lycka.... Nu kan jag köpa mig vad som helst på ICA för jag har fått 25:-!! Eller ja.. Jag kan i alla fall unna mig en lyxigare glass nästa gång jag är där och gör av med mina surt förvärvade pengar.. Bättre än inget som min chef skulle säga..

Rekordvarmt är det ute.. fortfarande. Underbart. Jag känner mig inte alls som ett urvattnat plommon.
Vi va nere på stan förut och kollade lite. Hittade Marvin halterneck-linnen på JC och hade världens tur och hittade tre stycken in min storlek, (resten va XS). Det bästa med dom va priset. Tre stycken för 149:-!! I take it!! Då är det roligt att handla. Nu vill jag bara ha tag i några snygga och framför allt svala klänningar också.. Just nu sitter jag i en klänning som jag verkligen kan kalla "den här gamla trasan". Jag tror jag köpte den när jag va 19. Det är TIO år sedan vill jag bara påpeka. Jag har dock inte använt den hela tiden eftersom jag tjockade på mig rejält en sväng och då passade den... mindre bra kan vi väl säga. Skit samma. Ful är den men ack så skön. 

Till helgen ska jag åka till Göteborg och hälsa på Tirre, can't wait! Dock så sa vi ju att vi skulle gå på Bergakungens bio, men det går ju ingen bra film på just den duken, bara nån trist jäkla svensk polis-film. När det samtidigt går nya Transformers och Ice Age 3!!! Vad tänkte dom med!!! Jag vill inte se en kass svensk pang pang-rulle!!! *suck*
Jaja... man kan uppenbarligen inte få allt..

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bok. Jag köpte en bok som heter Änglar av Marian Keys på ICA (utan bonuscheck). När jag läst ett tag så tyckte jag att den kändes lite bekant. Ah fan, tänkte jag. Jag har nog läst den förut, men det går ändå. Jag kom ju inte ihåg allt. Sen ser jag att jag har boken i min bokhylla redan.. Typiskt. Tur att boken va på rea och inte kostade så mycket. Annars hade jag nog gråtit en liten skvätt.

Nej, läsa va det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0