Solen är här!

Att det samtidigt bara va fem grader varmt ute när jag gick hemifrån har förstås ingen betydelse?? Juni säger jag bara... midsommarveckan och det är fem grader!! Jag som köpte shorts och grejer för nån vecka sen, ska jag aldrig få användning för dom?
Det här är sista veckan innan semestern. Fyra veckor av ingenting, gött det.. Hoppas på bättre väder så man kan va ute med båten så mycket som möjligt, det är såååå gött att va ute på sjön. Frisk luft och tyst och lugnt.
Jag ska även ner till Göteborg och hälsa på Tirre. Vi ska gå på bio, inte vilken som helst heller. Den finns en biograf som heter Bergakungens och dom ska ha en V.I.P salong. Stora feta fåtöljer och grejer, DEN vill jag besöka. Hoppas dom visar några bra filmer.. Nya Transformers har ju premiär snart och Ice Age 3.. Pick and choose...

Nej, nu ska jag se om jag kan va lite social..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0