Sommarhetta..

Hmm.. Överskriften låter som en dålig tantsnusk-roman.. Kul, kanske skulle skriva en sån. Hehe..
Nej, jag syftar naturligtvis på sommarvärmen som är här. Dagen har spenderats på balkongen i godan ro nästan hela dagen.. om man bortser från att vi även städat och gjort smörgåstårta.. Härligt va det i alla fall.
Nu sitter jag och lyssnar på Imperiet och undrar varför det är så ledsamt i alla texter.. men det är väl en väldigt ifrågasättande artist. Lite intressant att lyssna på mellan all snabbmats-pop..

Igår va det en jävla idiot som gick runt i stan och hotade butikspersonal här i stan och även min syster som va inne på en av dom. Jävla sate, måtte jag aldrig få tag i dig!! Jag ska.... *morr* Det är ju fan att folk inte ska kunna hålla sig i skinnet.

Jag har bytt till ren Thåström.. Karenina.. När jag hör det här så minns jag när vi satt på golvet i Elins rum och drömde om vad vi ville med livet och om vilken kille vi gillade då och så vidare.. Livet va annorlunda då.. Jag önskar att jag hade kvar mina dagböcker från den tiden så att jag kunde se vad jag tänkte då.. 
Om jag skulle skriva en bok om allt, skulle den va intressant? Skulle någon annan än jag vilja läsa den?
Skillnaden mellan då och nu är att nu sätter man sina egna gränser, inte mindre strikta i de flesta fall, men man väljer själv nu. Är du nöjd med dina gränser? Om inte så skyll dig själv.
Jag är väldigt lättpåverkad av musik, mitt humör svängde helt om och blev allvarligt av Thåström =P
Jag är nog en sån människa som kan relatera en låt till varje (eller ja, kanske inte VARJE) halv-viktig händelse i mitt liv...
"Åh, den häääär låten!! Den hörde jag när jag läste den där superbra boken!!"
*suck*

Nej, nu ska jag se om jag har nåt som kan missuppfattas som en författarådra =P

tjo

Kommentarer
Postat av: sandra

Gud vad du är snäll blir så glad när nån skriver så fint om idiotiska pundare =)

2009-06-26 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0