Vart är det vackra vädret??

Här gick jag i godan ro och njöt av att sommaren äntligen är här och så försvinner den! Praktiskt taget vinter igen ju... eller ja....
Fastingshelgen avlöpte utan större haveri och god mat fick man på köpet -  tack Jönsson. I måndags så tog jag ett tidigare tåg till Hallsberg för jag tänkte gå och träna där, (dom har också Nautilus), men när jag kliver in på badhuset och säger vad jag vill så säger damen i kassan att det kostar 45:-... Que? Jag trodde i min enfald att om man betalat 2200:- för ett gymkort som ska funka på alla Nautilusgym så skulle man inte behöva betala ännu mer pengar.. Vad fel jag hade.. Vilket gjorde att jag struntade i att träna och va tvungen att sitta i solen med en kopp kaffe i stället. Stackars mig...

Igår fick vi reda på att vi ska ha självstudier hela nästa vecka. Nog för att det är gött att inte behöva kliva upp på morgonen men jag blev faktiskt lite besviken. Jag gillar verkligen att va där, jag tycker det är kul att lära mig nåt nytt och jag trivs så jäkla bra med alla andra nötter i klassen.. En hel vecka utan dom känns inte vidare kul..
Om man (läs skolan) hade haft lite mer framförhållning hade jag kanske kunnat skaka fram någon "tittar-tur" som det heter, så man får åka med och kolla hur det går till. Men det är nog lite snart inpå för att det ska gå att fixa nu..

Snart är det dags att stänga de två blå. Jag måste ju va pigg imorrn till lektionen börjar. Vi ska ha Blomman och när han drar igång vill det till att va vaken annars blir man det snart nog =)

Göran: Jag ska hälsa till honom så fort jag kan =) Just nu är han ute och ränner någonstans dock, ingen verkar veta riktigt vart.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0