What's up?

Då orkar man sitta upp igen då.. I två dagar har jag haft feber och ont i halsen och allmänt lidit. Skitjobbigt, det va jätte längesen jag va sjuk så jag hade glömt bort hur jobbigt det är. Nu är febern borta men jag sitter med två golfbollar i halsen känns det som, mina halsmandlar vill inte bli mindre än verkar det som. Ser urfånigt ut..
Till råga på allt så håller grannen på att borra upp nåt och har hållit på med det i snart två timmar *morr*.
Vad har hänt senaste veckan då? Inte så mycket.. jag har fortfarande inte lärt mig spela gitarr.. vilken skräll.
Jag har äntligen fått igång Spotify och jag gillert! Jag ska lyssna på det nu när jag sätter mig och pluggar.
Men först ska jag ta en dusch för jag luktar halvdöd grävling efter två dagar i sjuksäng..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0