Australia - se den!

Det blev bio till slut. Vi åkte allt till Karlstad (sorry Pamira), och såg filmen Australia men Nicole Kidman och Hugh Jackman (mmm...). Det va en jättebra film. Stor, skulle jag vilja säga. Två timmar och förtiofem minuter kändes dock i häcken till slut, men det fick det va värt.  Vi tog bion som började klockan 18:00 och det kan jag ju säga att det va lite skillnad på folk. Om det är fullt av fjortisar på nio-bion så va det i stort sett bara 50-åringar på 18-bion (sex-bion, haha! Ok, dålig humor ;P ) Hur som helst så tjattrades det lika mycket för det nästan. Skillnaden va väl att det inte va några brölande tillrop om popcornen utan mer snattrande om vad dom gjorde för middag igår och hur man då helstekte kötbitar av valfritt slag. Jag vet inte vad jag föredrar.. Att folk är tysta skulle jag tro.. Precis som jag, som aaaaaldrig skrattar högt eller säger nåt till min biokamrat.. eller hur.. Jag snattrar nog precis lika mycket som nån annan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0