Soffor till salu!

Japp, så är det. Våra soffor är till salu. Vrakpris 5000:- för BÅDA. Dom kostade 11000:- nya för några år sedan.
Är nån intresserad så är det bara att maila [email protected] eller ring 073-9902996 efter kl 16,00.





Jag har förresten gjort en påsk-krans. Jag tror inte den är helt färdig än men jag visar en bild ändå.
Den är gjord av en sån där frigolit-ring som jag köpt på loppis för 10:- och sen köpte jag en snutt tyg på Ikea för 25:-, sen va det bara att sätta igång och klippa rutor av tyget och trycka in i ringen med en penna. Jag tog även en del av min farfars gamla rutiga flanellskjorta, mest för att jag är så sentimental och för att bryta av allt det gula. Vad tycker ni?

Nej, nu stundar Äntligen hemma och kanske en liten glass, vem vet :)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: sanna

Den blev ju super söt... Kanske är den till din snälla syster så även hon får påskfint i sitt hem.. =)

2009-04-02 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0