socker...

*gäsp*
Lördag kväll, magen är full av pizza, kakor och glass. Inte veckans nyttigaste dag kanske, men vad gör väl det..
Den här veckan har vi haft kost och hälsa i skolan, bara pratat om vad som är bra och dåligt för kroppen vad gäller psyke och själva maskineriet. Det har varit riktigt intressant men jag skulle gärna fått lite mer konkreta tips och idéer på hur man bör äta när man ska jobba i skiftyrken etc.. Kanske därför jag ätit så mycket skräpigt idag =)

Idag va jag på kalas, grattade moster Annette, (ännu mer kakor). Det va trevligt. Fick även träffa kusin Sophie som kommit hem från Grekland på en liten visit. Shit vad man märker att man saknar vissa människor när man plötsligt får träffa dom igen.. Ska se om vi kan träffas på måndag så jag får höra allt om Grekland och vad hon gjort.

Jag önskar att jag kunde uppbåda lite energi så det blev skurat här hemma nån gång. Kanske inte just nu, klockan är ju i alla fall 21:15, så det är kanske inte så konstigt att jag är lite trött. Men jag har sagt i flera dagar nu att det behöver städas.. Ingen karaktär alls...
Nej... Jag kan inte uppbåda mer driv för att skriva nåt intressant. Jag ska helt enkelt gå och lägga mig i en mindre sockerkoma nu tror jag.

Dom här bilderna är egentligen inte så värst intressanta men jag tycker dom är fina.




Den här tjocka humlan kom hit stup i kvarten och varenda gång så drällde han en massa pollen över hela bordet...


Klart slut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder!

2009-05-04 @ 20:56:41
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0