Under the boardwalk...

Det är vad som kommer ur musikspelaren just nu.. Jag känner mig lite gungig, det är en gungig låt. Jag har en väldigt bred musiksmak, vilket jag tycker är fantastiskt bra, det gör att man har mycket att välja mellan beroende på humör.
Just nu däremot så har jag lite cravings efter D.A.D men jag har inte dom någonstans!! Förstår ni vilken katastrof?
I-lands bekymmer....

I onsdags va det fest på skolan. Den andra sedan starten i april, (men den första missade jag dock), det va jäkligt trevligt. Eftersom sista tåget går runt nio på kvällen så va ju inte det att tänka på. Jag inhandlade en sovsäck och ockuperade en av sofforna. Det funkade hur bra som helst. Lite segt dagen efter bara, med lektioner och allt men skit i det. Det va det helt klart värt. Ser fram emot nästa fest =)

(Snowstorm - Sommarnatt... )

Jag behöver klippa mig, luggen är hur lång som helst. Jag får ta och fjäska lite för min rara moster, se om hon har tid snart. Funderar även på om jag ska dra i lite slingor, det va så länge sedan sist.. Då ser det lite mer levande ut..

(blandad country på youtube.. som om nån tog tag i hjärtat och kramade åt...)

Den här helgen är det Fastingen i stan, dessutom är det vackert väder så varende snorig liten fjortis kommer supa skallen av sig i dagarna två. Vi får väl se i tidningen på måndag hur många som blivit magpumpade och hur många anmälningar om sexuellt ofredande och våldtäkt som kommit in. För så blir det eftersom dom inte har vett att tänka efter före... *moraltanten har talat*

För ett tag sen så sa min kära vän Elin att hon övade på att spela gitarr och då sa jag att det ska minsann jag också göra. Det har varit lite si och så med det men nu ska jag i alla fall se om jag kan lära mig några accord tills nästa gång hon besöker sin gamla hemstad. Jag kan ju inte bara ge upp, eller??

Ha det gött..

Kommentarer
Postat av: Göran

Hej!

Jag tillhörde KY10 i Hallsberg och bor liksom du i Lusasken. Roligt att fler från denna ort antagits och utbildar sig i Hallsberg. Jag kör tåg på Merresor för närvarande.



Hoppas du trivs på skolan, det gjorde vi. I morgon samlas några av mina gamla klasskompisar hemma hos mig för fest innan vi går ner till fastingen. Gissa om det blir tågsnack....



Hälsa rektor Rolf från mig är du snäll. Bilden på hans dörr är min "förtjänst", väntar fortfarande på hämnden....



MVH



Göran

2009-05-29 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0