*host*

Väderprognosen i Hallsberg är inget vidare. Mulet och trist och det ser ut som det kommer bli ännu mer regn.. Intressant va? Det är det i alla fall för mig som måste ge mig ut i detta skitväder om en stund. Jag har nämligen slut på mjölk.. Och utan mjölk, ingen varm choklad.. Så kan vi inte ha det. Varm choklad sägs ska ha lugnande verkan på kroppen och även fungera mot jobbig hosta( och tro mig, jag hostar nåt förjävligt just nu) och ni som känner mig vet att jag tar vilken dålig ursäkt som helst för att få äta/dricka något med choklad..
Fram tills dess så roar jag mig med att plugga ATC, det är verkligen jätte kul.. Prov nästa vecka, ännu roligare.. Mitt liv just nu är en enda stor fest...
Imorrn ska vi i alla fall ut och klämma lite på ett lok så det ska bli kul. Alldeles för mycket tid i klassrummet. Nästa praktik närmar sig iofs men jag har redan börjat oroa mig för de nästkommande.. Vi får väl se hur det går, men det löser sig säkert.

Dags att gå tillbaka till studierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0