Nytt inlägg

En ny vecka har börjat. Jag invigde den med att ignorera väckarklockan. Inte för att det gjorde så värst mycket, vi börjar sent idag men det kändes inte som världens bästa start. Jag hade tänkt dammsuga på förmiddan och jag vill inte stressa. Jag har väl iofs fortfarande tid.. jaja..
Prov den här veckan, på ATC. Det känns bra, jag tror det sitter där det ska. Vi får väl se om det blir nån pluggkväll innan så att man kan testa sina kunskaper lite i förväg. Dessutom brukar det innebära att nån bakar och det gör ju inget..

Igår ringde en man ur valberedningen för min bostadsrättsförening och undrade om jag va intresserad av att sitta med som suppleant. Tyvärr så känner jag att jag inte riktigt har tid för det med allt pluggande och det förstod han ju mycket väl. Det visade sig att han jobbat som lokförare innan han gick i pension för en massa år sedan! Så då pratade vi lite tåg istället, mycket trevligt =) Jag hoppas jag träffar på honom när vi båda har lite mer tid att prata för det skulle va roligt att höra hur det va då..

Nej, dags att göra något vettigt... kanske städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0