Scruffy

Jaha.. Då va den vackra hösten i stort sett förbi då.. Löven har trillat ner nästan helt och hållet och det har till och med hunnit snöa ett par dagar. Inte för att det fick ligga kvar.. När jag skulle gå till tåget i torsdags så va det stora tunga blöta snöflingor som kom från sidan, inte ett dugg mysigt. Med min tur så blir det väl en repris på det imorrn. Nu ska jag i alla fall vara förberedd med halsduk och vantar, kanske till och med en mössa om jag hittar nån.
Vi hade ju prov i onsdags, det gick inte som jag skulle ha önskat. Det visade sig att vi koncentrerat oss på lite fel saker och biten om hastighetsnedsättning utan signalering hade jag missat totalt. Det blev en katastrof. Jag vet att jag tyckte att förra provet gick åt helvete men att det visade sig ha gått jättebra, men det här.. nej.. Vi får se. Men det verkade i alla fall som att jag inte va ensam om att tycka att det va knepigt.. Jag ska åka lite tidigare imorrn så att jag får lite tid att gå igenom det jag inte kunde så att jag åtminstånde kan svara om lärarn skulle prata om det på måndag.. Jag hatar att jag missat plugga rätt grejer. Man kan liksom inte säga att man gjort sitt bästa då.

Nu ska jag se om jag hittar några bra filmer som jag inte sett på länge..
Om nån av er få stackare som läser det här har en gammal tecknad barnfilm om en herrelös hund som heter Scruffy, säg till mig. Jag vill köpa den eller bara låna den.. Please...


Kommentarer
Postat av: Johan

Jag har köpt filmen åt dig. Finns här när du kommer hem :)

2009-11-08 @ 16:16:57
Postat av: Sandra

Åhhh vart hitta ni den? har letat jättelänge :)

2010-02-24 @ 02:52:49
URL: http://www.metrobloggen.se/Lindy
Postat av: Agneta

Hej! Jag undrar också vart man fick tag i filmen, är en gammal barndomsfavorit som jag gärna skulle ha i min ägo.



Vänligen

Agneta.

2010-09-15 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0