Tack och lov för goda vänner...

Då så, då va det söndag igen. Helgen har spenderats i Göteborg med en massa smaskig mat och gott sällskap. Fick till och med tid med lite shopping. Hittade ett par supersköna mysbyxor som jag misstänker att jag kommer bo i den närmsta tiden.. Sååå mjuka.. Jag trodde dock i min enfald att det skulle va ganska lugnt att strosa lite i affärer så här mitt på hösten innnan all rusning inför julen sätter igång. Tyvärr så vimlar det ju av folk i Göteborg hela tiden så det gällde att inte tappa humöret, men Tirre visste hur man bäst lugnar ner mig - en fika =) När jag väntade på tåget tillbaka i dag så upptäckte vi att stan invaderades av AIK:are. Guldmatch = skräniga dårar. Hela tiden skrålade dom "Hata Göteborg!!", och bröstade upp sig mot alla IFK-halsdukar de såg. Tragiskt... Sport ska ju va kul, inte en ursäkt att få mucka gräl.

På onsdag är det prov.. jag va faktiskt duktig och pluggade på tåget på ner och hem så lite stolt kan jag va över mig själv. Ska se till att läsa lite ikväll också mellan rundorna till tvätten.. borde dammsuga också... jaja..
Men först en hård ostmacka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0