sport = magsår

Ok, jag har kommit underfund med att sport inte är nyttigt för hälsan. I detta fall menar jag att titta på sport såsom hockey och fotboll. Det ger mig magsår. För några dagar sedan åkte FBK storstryk som jag tidigare nämnt.(Tack och lov vann vi mot Djurgården...) 
Ikväll fick Sverige stryk av Danmark i fotboll och i min mening, (och jag kan nästan ingenting om fotboll), så vad det inte riktigt helt rättvist. Vi fick två mål bortdömda varav ett av dom är frågan om det verkligen borde ha varit det..
Det är det här jag menar med att det inte är bra med sport. Om jag inte sett matchen ikväll så hade jag inte behövt bry mig, jag hade lyckligt ovetande suttit med näsan i en bok eller glott på film eller nåt annat lugnande. Jag har helt enkelt inte genuppsättningen som krävs för att titta oengagerat på sport.

*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0