Kvällens nyheter med vädret.

Gillar ni tecknat så gå och se filmen "Up". Det har jag gjort och det va klart värt det. Lite sorglig och väldigt rolig. Mysig helt enkelt...

Förutom att jag pluggat stenhårt i helgen *host*, så har jag hunnit med och träffat en kompis som va hemma på kortvisit. Blev bjuden på grillad älgkalvsfilé, fattar ni hur precis underbart gott det är? Jag skulle bara provsmaka lite för jag hade oturligt nog hunnit äta hamburgare några timmar tidigare. Lite blev dock lite mer och sen hade jag svårt att röra mig för att jag va så mätt. Heder åt herr och fru Johansson för att dom är så fantastiska i köket.
Idag fick jag dock "betala tillbaka" för att jag frossade så väldigt. Gick ett träningspass med min släkting som är inspiratör eller vad det heter. Det är bara ett fint ord för "jag kommer pressa dig till yttersta gränsen"... Jag är fortfarande helt slut. Höll på att inte komma upp för trappan när jag kom till skolan. Det kommer kännas imorrn det är jag övertygad om.

Veckan som kommer så blir det lite liv och rörelse här. Syrran kommer och hälsar på över dagen på tisdag och på onsdag så har vi middag/fest. Vi ska göra kalkon och grejer så det blir intressant, jag har aldrig gjort det förrut. Ska bli kul att göra nåt särskillt istället för att "bara" ha fest. Hoppas vi inte har för hård undervisning på torsdag... 

Till helgen bär det av till Göteborg till nämnda kompis här ovanför. Det räckte liksom inte med bara några timmar för att prata ikapp, så vi bestämde att jag åker ner så får vi en hel helg. Jag måste komma ihåg att få med mig JTF-böckerna när jag åker för veckan därpå är det prov och jag MÅSTE plugga. Jag hoppas det är nån mer som tycker vi ska ha nån pluggkväll innan provet..

Nej, nu räcker det, nu ska jag sortera in lite kläder i garderoben för jag har faktiskt varit duktig och tvättat ikväll, så det så..

Vädret är skit, det regnar och är allmänt mörkt. Ok, klockan är midnatt men det va mörkt redan vi 18.. Jag hoppas på en fin vecka så man kan gå runt och sparka i lövhögar utan att löven fastnar överallt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0