Jobba så du vet att du lever

Jag är så sjukt trött och jag har ont i armarna. Men allt det kommer av något bra. Det beror på att jag får jobba på praktiken, vilket är precis som jag vill ha det. Jag älskar att få skutta in mella vagnar och hänga på och av koppel till höger och vänster och ännu fränare är det att få köra lite. Så sjukt roligt.. Startat upp och flyttat på några RC-lok har jag fått göra idag med och vägt vagnar =) Åh.. jag längtar till nästa praktik!! Jag hoppas verkligen att jag får göra den på Tågab också, gänget där är guld.
Nu är det bara två dagar kvar på praktiken, det känns lite trist. Eller mycket trist till och med.. Jag lär mig så väldigt mycket varje dag, sånt man bara läst om och kliat sig i huvudet åt förstår jag lite bättre nu.
Det har inte blivit så mycket bilder som jag trodde i början, jag har helt enkelt inte tid att fotografera.

Nej, mer hade jag inte som jag vill berätta om idag. Så det så.


Kommentarer
Postat av: sandra lie

hej på dig! Sorry jag ej svara idag mhar ej hört mobilen. Men jag hoppas vi kan ses på fredag så jag får höra allt om ditt kommande jobb!!

2009-10-07 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0