Tankar på fastande mage...

Här sitter jag och knaprar på en bit ost, bara sådär. Jag är hungrig men vet inte vad jag ska äta.. Har inget hemma. Idag fick jag hem skorna jag köpte på Tradera. Tack och lov så passade dom, halelulja! Det är ju ingen vidare kvalitet på dom men det är skitsamma för priset jag betalade. Håller dom i vinter är jag nöjd.

Nu är mina praktik slut och det är dags att återvända till skolbänken igen. Jag har haft så jäkla roligt dom här veckorna och lärt mig massor. Jag och Öberg va dit idag med tårta som tack för att dom stått ut med oss. Alla har varit så vansinnigt hjälpsamma och villiga att visa hur det går till. Om det finns nån chans i det blå så vill jag jobba där sen, vilket kanonställe!

Nu ska jag till Karlstad och se om jag hittar nåt kul och kvällen kommer nog spenderas med en bok. Jag har varit till biblioteket och lånat "Picasso valde också Kristinehamn" av Marcus Grahn. Ska bli lite spännande att se vad han skriver om min lilla hemstad...

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0