Gala-middag =)

Japp, ikväll är det middag på skolan. Vi har slavat i köket i flera timmar och nu återstår bara att komma i lite festligare kläder, gammalt linne med potatisfläckar på är ju inte så snyggt. På menyn står kalkon, kokt potatis, gräddsås och sallad. Efterrätt är äppelpaj med vaniljsås och kladdkaka med grädde. Mmmm... 
Jag hoppas att det blir gott och att det räcker till alla, (jag är orolig att det är för lite potatis). Tur att vi fick sovmorgon imorrn så man slipper tänka på att ställa klockan så tidigt.

Apropå skola så börjar jag känna lite stress över att det är prov nästa vecka. Efter ikväll måste jag viga varje ledig stund åt att plugga.. förutom att jag ska hälsa på polaren i Göteborg =D. Det blir nog bra..

Nej.. sista fixet innan Sofie kommer och hämtar mig!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha super kul ikväll nu!Kram syster yster

2009-10-28 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0