*klick*

Idag fick jag reda på att en kompis till mig är gravid. Eftersom jag vet att hon vill vara det så är jag naturligtvis jätteglad för deras skull. Samtidigt klickade det till i skallen på mig igen att jag inte är tjugo längre. Som jag sagt förut så har jag inget emot att bli äldre, det är bara det att ibland får man påminnelser om att tiden faktiskt går...

Idag va det öppet hus på Kristinehamns ridskola, va där och tittade lite. Jäkligt sugen på att börja igen, även om det är vansinnigt länge sen jag gick i ridskola (arton år sedan), så sitter kunskaperna i lite ändå märkte jag när vi kollade på lektionen som pågick. Jag noterade i alla fall en massa fel överallt. Men ska inte va för kaxig, har trots allt bara suttit upp några gånger de senaste tio åren. Det ska ju i och för sig va som att cykla säger dom ju, man glömmer inte. Lite tråkigt med ridskola bara.. inte så mycke utrymme för personlig utveckling, dyrt som fan är det också..

Nej.. nu ska jag fixa mat och sen blir det till att fortsätta med Koranen...

Ja just det, Grattis Loiske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0