Den stora bildredigeraren...

Japp, det är jag det.. Jag har inget bildredigeringsprogram men jag kan i alla fall ta bort några röda ögon här och var i windows skicka-med-gratis-program. Woho.. Sen skulle jag i godan ro skicka iväg några bilder (läsa massor) till min kära klasskamrat för vidare publicering på onämnd blogg men det gick ju så där. När jag suttit länge och väl och valt ut de bilder som inte va för suddiga och omsorgsfullt bifogat till mailet så blinkar det till en liten ruta som säger ; "Aj aj, max 50 filer!! Ta bort några". Då fick jag frispel och tog bort hela jäkla mailet i ren protest.. smart va? Jag får lösa det sen..

Igår gjorde jag nåt som jag aldrig gjort förut. Jag gick och tittade på en handbollsmatch. Det ni! Den utspelade sig på min gamla grundskola dessutom så det va rena nostalgitrippen. Jag föredrog läktaren på den tiden också. Hur som helst.. Jag har aldrig varit intresserad av handboll men nu slumpade dig sig så att min arbetskamrat, Stefan, har återgått till sporten efter att ha varit borta en tid. Han är målvakt. Dom är i div 3 och spelade mot Lysekil om jag inte minns helt tokigt. Först så va det mest bara roligt att se hur hemmalaget gjorde två mål men sen jämnade det ut sig. Ett tag satt jag och undrade hur kul det här skulle bli i en hel timme. -Spring häråt, kasta till varandra, prova göra mål/gör mål. -Spring åt andra hållet, gör samma sak.. Jag va där med en klasskompis och först hade jag 20-frågor om regler och sånt men sen upptäckte jag att jag frågade mindre och mindre och helt plötsligt va jag helt uppe i matchen. Det va kul! Jag tror iofs att jag nog inte tyckt det va riktigt lika kul om det inte vore ett hemma-lag med.. vem vet? Tyvärr förlorade vi..

That´s life.

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men för tusenlappens tusenlappar, jag som var nyfiken på bilderna ;)

Har en bild jag ska maila dig med som du ska få godkänna.

Hoppas första dagen var trevlig! Min var SÅÅÅ JÄVLA BRA =))

Kram kram

2009-09-28 @ 19:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0