Digestive-klubben!

Härmed vill jag slå ett slag för gamla hederliga Digestive-kex. Ibland är det enkla helt enkelt det man vill ha. En kaka utan extra sötsaker, en kaka som inte ställer till det med hot om tandtroll. En kaka som inte försöker lova något den inte kan hålla, den bara är.. helylle. Så borde allt i livet vara... sen är det bara att köra med tillval =)

Nu är det förresten bara en vecka kvar innan vi går på vår första praktikperiod. Två hela veckor ska jag spendera på TågAB i Kristinehamn, det ska bli så jäkla kul!! Jag hoppas jag får vara med och jobba massor. Jag vill lära mig så mycket som möjligt, då blir det kanske lite lättare att fatta vad vi ska lära oss i skolbänken sen..


Min önskelista:

* Egen kock -
jag vill bara behöva laga mat när jag känner för det
* En husa - jag vill inte städa.. någonsin mer..
* Egen frisör - sååå skönt att få håret ompysslat
* En "shoppare" - en sån där person som kan min storlek och går ut och fixar snygga kläder till mig så jag slipper trängas i provrum...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0