efter-prov-huvudvärk

Japp, idag har vi haft prov i el-teknik. Jäääävlar va roligt det va. Nej.. inte riktigt sant. Men det är skönt att det är gjort, hoppas bara att jag klarade det så jag slipper om-prov. Belöningen för provet blev en räkmacka nere på stan, gott gott. När jag gick hemåt igen så upptäckte jag att det börjar bli rejält kallt ute. Man kan säga att hösten slagit klorna i Sverige. Nu behöver jag bara vänta på de vackra färgerna på träden och dricka varm choklad nerkrupen i soffan.
Men än är det ingen rast och ingen ro. Nu ska jag se om jag inte kan ta uti med en självstudie-uppgift som måste va klar till på måndag. Dessutom måste jag plugga till provet vi ska ha på onsdag. *suck* Det är inte lätt alla gånger.

Tjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ nu vart jag sugen på en räkmacka=)

2009-09-20 @ 12:53:01
URL: http://me123.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅ nu vart jag sugen på en räkmacka=)

2009-09-20 @ 12:53:02
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0