Kan det bli mer rätt?!?

Nu har praktiken börjat! Det finns egentligen bara en sak att säga..
Jag har valt helt rätt!! Jag känner det ända in i märgen att jag har tog rätt beslut när jag skickade in ansökningspappren. Tänk vilken känsla jag hade fått leva utan nu om jag inte tagit det steget!
Jag har bra handledare och folk överlag är väldigt trevliga och vill lära mig vad det handlar om.
Idag va det växling i Bofors som gällde. Sjukt intressant, om ni visste vilket jäkla pusslande det är att jobba med sånt här. Jag har tagit lite bilder och fler lär det bli..

Tjo




Kommentarer
Postat av: Anonym

Min stora syster äger fast jag ser ut att vara älst detta pga kosmetik!!! Kram

2009-10-02 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0