Tillbaka till metropolen..

Då va man tillbaka i Hallsberg igen då.. jippi. Jag svär att här om någonstans kan man få lappsjuka.
Men jag har ju som sagt varit hemma i helgen. Kalas-helg har det varit också. Ordagrant. I lördags va det 60 års firande med smarrig smörgåstårta och alldeles för många after eight. Jag och sambon kastade pil och jag vann, vem annars??). Sen råkade vi kasta bort en pil in i skogen nånstans tror vi men det erkände vi inte för efter en stund så hade småungarna lekt med grejerna och då fattades det helt plötsligt fyra pilar... vi teg som muren.
Idag va det kalas för min yngsta systerdotter. Hon har precis fyllt 1 år. Stort. Detta innebar att jag kravlat runt på golvet med en kamera för att föreviga det hela. Hon va ganska road. Hon är faktiskt en riktig linslus, så fort man trycker upp en kamera i hennes synfällt så stannar hon upp och flinar gärnet! Jag fick till och med ta några bilder på hennes storasyster som annars är väldigt kameraskygg. Trevligt trevligt.
Veckan som kommer ser jag inte fram emot, prov och satyg.. usch usch.
Men nu ska jag läsa färdigt sista boken om Lisbeth Salander, Luftslottet som sprängdes, ackompanjerat av lite Volbeat..
Sov sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0