3:e ggn gillt

Nu har jag firat färdigt. Idag så kom släkten och grattade mig och syrran, som fyllde 25 häromdagen. Vi dukade upp med hembakta kakor, mocharutor, sockerkaka med äpplen, och tårta såklart.. Syrrans äldsta skulle såklart va med och baka så hon fick en egen liten klump mördeg att peta i. Jag vet inte riktigt vad vi tänkte på när vi tänkte på tårtor för vi gjorde två stycken, så det blev ju en hel kvar. Förmodligen så tänkte vi inte på att vi skulle baka kakor och grejer också.. Som tur är så skulle syrran få hem folk imorrn så då har hon tårtan klar! Och vi fick så mycket fina presenter! Bland annat handgjorda halsband och armband, Boken "Färjestad 75år" och en ny FBK-halsduk =) Av min morfar med familj så fick jag jättefina kristallglas som det inte finns nån annan som har. Han har nämligen graverat dom själv! Jag blev så glad att jag nästan började grina. Syrran fick också såna och hon reagerade likadant. Jag älskar dom! Jag ska se om jag hittar kameran i all min packning så ska jag ta lite bilder så ni får se.
Apropå packning.. jag har ju flyttat hem ifrån Hallsberg nu, det är ju nästan bara praktik kvar nu. Jag fick hela bilen full av prylar när jag skulle åka hem. När har jag forslat dit allt? Det va nästan så jag trodde att Jettan skulle skrapa i när jag åkte över små gupp =/ Hur som helst, nu på måndag börjar jag köra igen. Börjar med att köra persontåget till Göteborg och tillbaka.

Gött det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0